Tisztújítás a Magyar PR Szövetségben

2019. november 19-én tartja Tisztújító Közgyűlését a Magyar Public Relations Szövetség. A mai nappal – a Szövetség alapszabályával megegyezően – felállt egy 3 tagú Jelölő Bizottság: Szányi Gabriella bizottsági elnök mellett Ruska Viktória és Polgár Péter MPRSz-tagok vállaltak feladatot az ideiglenes testületben. A Jelölő Bizottság dolga hagyományosan a Közgyűlést megelőző időszakban feltérképezni egyrészt, hogy kik és milyen tisztségekre aspirálnak, másrészt, hogy a jelölteknek mekkora a támogatottságuk a Szövetség tagsága körében.

KÖZÖSSÉG. HATÁS. JÖVŐ. – 2019. október 3-án Effekteam konferencia és díjátadó gála

A Magyar Public Relations Szövetség munkájával mindig kiállt és támogatta a társadalmi felelősségvállalást, a környezettudatosságot, a fenntarthatóságot. Ezért is hirdeti meg tagjai között együttműködő partnerként az Effekteam október 3-ai konferenciáját, ahol a cégek társadalmi felelősségvállalásának új dimenziójáról beszélgetnek a résztvevők, adnak elő a kérdésben jártas szakemberek. A konferenciát az Effekt 2030 díjátadó gála követi. A rendezvény fővédnöke Varga Mihály, pénzügyminiszter.

Mától indul az idei Sándor Imre PR-Díj pályázati időszaka

Újra lehet nevezni a Magyar Public Relations Szövetség által 2012 óta minden évben kiírt Sándor Imre PR-Díjra, melyet hagyományosan hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban nyerhetik el a pályázók. Az MPRSZ vállalati, ügynökségi, civil és magánszemély tagjai kiterjesztett kedvezményt vehetnek igénybe a nevezés benyújtásakor. A versenyen elért helyezések idén is beleszámítanak a Kreatív magazin által minden évben összeállított PR Toplista rangsorának meghatározásába.

Elindult a 2019-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!

Egy rövid Early Bird időszak után a szokásos feltételekkel folytatódik Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázata, ’Az Év Honlapja’! A versenyen az MPRSZ tagjait kedvezményes nevezéssel várják!  A Magyar Marketing Szövetség által szervezett verseny szakmai zsűrije idén is a digitális marketing legújabb és legkreatívabb megoldásait keresi. 

Piac és Profit Konferencia: Social Media – 2019

2019. szeptember 11-én ismét várja Önöket a Piac és Profit nagy sikerű Social Media konferenciája. A rendezvényt a hagyományokhoz híven a Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexumában tartják. MPRSZ-tagoknak kedvezményes a részvétel.

Elindult a 2019-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!

Már Early Bird kedvezménnyel lehet jelentkezni Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázatára. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 18. alkalommal hirdeti ki a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri az idei legfrissebb honlapokat, valamint a legjobb digitális megoldásokat is várja. Indul ‘Az Év Honlapja’ pályázat!

Egészségügyi egyetemi szóvivői és kommunikációs képzés indul szeptembertől

A Soproni Egyetem egészségügyi szóvivő és kommunikációs tanácsadó szakot hirdet 2019. szeptemberétől. A szóvivőképzés két féléves, Budapesti helyszínű, teljes értékű egyetemi diplomát ad a sikeres elvégzést és államvizsgát követően.

Eventiada IPRA Golden World Awards 2019 – Szeptember 1-jéig early bird kedvezménnyel lehet nevezni!

Szeptember 30. éjfélig lehet pályázatokat leadni a Kelet-Európai régió legnagyobb kommunikációs megmérettetésére az Eventiada-ra, mely az IPRA (International Public Relations Association) Golden Word Awardjának régiós megfelelője. A pályázat részleteiről és a jelentkezésről az alábbi oldalon tájékozódhatnak: www.eventiada.com

Letölthető tájékoztató a versenyről Pdf-ben, itt.

A vállalatvezetők továbbra sincsenek tisztában a PR mibenlétével – KUTATÁS

Az Egyesült Királyság 300 cégvezetője vett részt a Releasd azon kutatásában, amely során a vállalati döntéshozók kommunikációs tevékenységét felmérve vizsgálták, hogy a vállalatvezetők tudják-e mi az a PR. A kutatásból kiderül, hogy szakmánk továbbra is edukációs kihívások elé néz annak érdekében, hogy a PR-t mibenlétét megismertesse. A kutatás rámutatott arra is, hogy azok a vállalatvezetők, akik tudják, mi a PR, azon a véleményen vannak, hogy a PR a cég számára értéket teremt.

A kutatás anyaga elolvasható itt.

Közel 20 év után idén megújult a pr-szakma Etikai Kódexe

A Magyar Public Relations Szövetség erkölcsi normagyűjteményét a társadalmi és gazdasági élet szereplőinek jelenben érvényes igényeihez, az ország és a világ megváltozott kihívásaihoz igazították.