Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2019-es Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett pályamunkák értékelése. A zsűri döntése alapján összesen 11 pályázat került shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.
Új tisztségviselőket választott a Magyar PR Szövetség
Tájékoztatásul közöljük, hogy a Magyar Public Relations Szövetség 2019. november 19-én tartott Tisztújító Közgyűlése alkalmával megválasztotta új tisztségviselőit.
Ki fizeti a révészt? – Etika és a Public Relations
Ruska Viktória, MPRSZ elnökségi tag összefoglaló, és egyben vitaindító írása a szakmánkat érintő etikai problémákról.
Állásfoglalásunk a natív tartalmakról
A natív tartalmak reklámnak minősülnek.
Nemzetközi ügynökségkereső szolgáltatást vezet be Magyarországon az MPRSZ!
Az ICCO – The International Communications Consultancy Organisation béta-verzióban nyilvánosságra hozta az https://iccoagencyfinder.com/ szolgáltatást. Erre az ICCO által képviselt ügynökségek regisztrálhatnak, megjelölve a specifikus iparágakat és szakmai területeket. Az ingyenes szolgáltatás – egyelőre – az MPRSZ tagjai számára elérhető, így regisztrációt követően az MPRSZ hagyja jóvá az ügynökségeket, amelyek ezután jelennek meg a nemzetközi oldalon.
X. Magyar Fenntarthatósági Csúcs- A BKIK, a MPRSZ és a Piac & Profit közös rendezvénye
Szeretettel meghívunk az MPRSZ, a BKIK és a Piac és Profit közös konferenciájára, a X. Magyar Fenntarthatósági Csúcsra, melyet november 19-én tartunk a Sugár Üzletközpont konferencia termében. Rendező partnerként lehetőségünk van tagtársainknak, regisztrált partnereinknek jelentős kedvezményes részvételi lehetőséget nyújtani.
Piac és Profit Konferencia: Cégkommunikáció – 2019. november 13-án
A Piac & Profit következő konferenciája, melyen a Magyar Public Relations Szövetség Szakmai Partnerséget vállalt, a Cégöröklés címet kapta és a vállalkozások generációváltási problémáira világít rá, az utódlás tudatos véghezviteléhez ad megfelelő tanácsokat . Az MPRSZ tagjai a rendezvényen kedvezményes áron vehetnek részt.
Új PR definíciót fogadott el az IPRA Jerevánban
Az IPRA tagok között hónapok óta zajlik egy egyeztetés, hogy a jelenlegi, gyorsan változó, dinamikus világban hogyan érdemes újradefiniálni a Public Relations kifejezést. A szakma gyakorlói és akadémikusok évtizedek óta próbálják meghatározni a PR definícióját.
Tisztújító Közgyűlés – 2019. november 19.
A Magyar Public Relations Szövetség 2019. november 19-én tartja 3 évente esedékes tisztújító közgyűlését. Ezúttal a MÚOSZ Székházban várjuk tagjainkat.
Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség
Az ügynökségi pr-tenderekre vonatkozó ajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség. A szakmai szövetség célja annak elősegítése, hogy az ügynökségi pályázati folyamatok alapját egymás tisztelete és megismerése adja. Az ajánlás nem kötelező érvényű, egyfajta útmutatóként szolgál. A Szövetség felhívja a figyelmet a szakma mindenkori etikai normáinak betartására, amelyet a nemrégiben aktualizált MPRSZ Etikai Kódex tartalmaz.