Elnökségi ülés -2020. január 23.

A Magyar Public Relations Szövetség következő elnökségi ülése 2020. január 23-án, csütörtökön, 17:00 órakor lesz.

Helyszín: BKIK Székház, Budapest I. kerület, Krisztina krt. 99.

Az elnökségi ülés a tagok számára nyilvános.

Meghívó halasztott közgyűlésre – 2020. január 13.

MEGHÍVÓ
halasztott közgyűlésre

Tisztelt MPRSZ tagunk!

Szeretettel meghívjuk a Magyar Public Relations Szövetség (székhelye: 1065 Budapest, Nagymező utca 3.) halasztott, tisztújító rendkívüli közgyűlésére.

A közgyűlés időpontja: 2020. január 13. (hétfő) 16.00 óra
A közgyűlés helyszíne: 1123 Budapest, Győri út 14. fsz. 8.

A halasztott közgyűlés megtartását és napirendjét indokolja, hogy a 2019. november 19-ei tisztújító rendkívüli közgyűlést fel kellett függeszteni, mert a helyszínt lezárták, és a „3. Tisztújítás: az MPRSZ új tisztségviselőinek megválasztása a 2019-2022-es időszakra” napirendi pontban az FB elnöke és tagjai vonatkozásában nem szavazott a Közgyűlés, melyre a jelen meghívóban megjelöltek szerint kerül sor.

Halasztott közgyűlés napirendi pontjai:
1.A közgyűlés levezető elnökének, jegyzőkönyvvezetőjének, hitelesítőinek, szavazatszámlálóinak megválasztása
2. Napirend elfogadása
3. Tisztújítás: az MPRSZ új tisztségviselőinek megválasztása a 2019-2022-es időszakra

Határozatképtelenség esetén az elnökség a megismételt közgyűlést 2020. január 13. (hétfő) 17.00 órai kezdéssel, változatlan napirendi pontokkal hívja össze.
A határozatképtelenség miatt megismételt közgyűlés a megjelentek számára tekintet nélkül határozatképes. (Asz. 8.§ 3.) l.) pont)

A közgyűlésen szavazati joggal csak az rendelkezik, aki a 2019. évi tagdíját legkésőbb a közgyűlés időpontjáig befizette.
Akadályoztatás esetén, lehetőség van tagsági jogait képviselőn keresztül, meghatalmazott által gyakorolni. (Asz. 2) 2.2. b.) pont)

Részvételére feltétlenül számítunk, különös tekintettel a napirendi témák fontosságára

Kelt, Budapest, 2019. december 19. napján.
Üdvözlettel:
Sztaniszláv András
MPRSZ elnök

Sándor Imre PR-Díj: 8 pályázat kapta meg idén az elismerést, ebből egy a fődíjat is

Az MPRSZ tegnap este ünnepélyes díjátadó keretében kihirdette a Sándor Imre PR-Díj 2019-es pályázatának eredményeit. Idén rekordszámú, összesen 28 pályázat érkezett, ebből 11 jutott a döntőbe, és ezek közül öt kommunikációs kampány és három hírnévmenedzsment munka érdemelte ki a Sándor Imre PR-díjat. A zsűri értékelése alapján az idei mezőny különösen erős volt, nagyon jó pályázatok érkeztek, melyek közül az egyik nyertes még a Sándor Imre PR-Díj Fődíját is elnyerte, melyre hosszú évek óta (2014) nem volt példa.

2019.12.11: Sándor Imre PR-Díj 2019 – Díjátadó

2019. december 11-én a BMC Tetőtermében adjuk át az idei Sándor Imre PR-Díjakat. A versenyre ez évben 28 munka érkezett be, ebből 11 pályázat jutott shortlistre. Az est folyamán megismerhetjük a mezőny legjobb projektjeit, és kiderül ki nyert Sándor Imre PR-Díjat 2019-ben!

Elnökségi ülés – 2019. december 9.

A Magyar Public Relations Szövetség következő elnökségi ülése 2019. december 9-én, hétfőn, 17:00 órakor lesz.

Helyszín: BKIK Székház, Budapest I. kerület, Krisztina krt. 99. 1. emelet/109-es szoba

Az elnökségi ülés a tagok számára nyilvános.

Hamarosan! – Brandépítés 2019 Konferencia

Szeretettel meghívjuk a BKIK és a Piac & Profit Brandépítés-2019 című konferenciájára, melyen a Magyar PR Szövetség Szakmai Partnerséget vállalt. Ezért tagtársaink, partnereink kedvezményes regisztrációs díjat érvényesíthetnek.

Sándor Imre PR-Díj 2019: 11 pályázat került shortlistre

Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2019-es Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett pályamunkák értékelése. A zsűri döntése alapján összesen 11 pályázat került shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.

Új tisztségviselőket választott a Magyar PR Szövetség

Tájékoztatásul közöljük, hogy a Magyar Public Relations Szövetség 2019. november 19-én tartott Tisztújító Közgyűlése alkalmával megválasztotta új tisztségviselőit.

Ki fizeti a révészt? – Etika és a Public Relations

Ruska Viktória, MPRSZ elnökségi tag összefoglaló, és egyben vitaindító írása a szakmánkat érintő etikai problémákról.

Állásfoglalásunk a natív tartalmakról

A natív tartalmak reklámnak minősülnek.