Hazánkban is egyre több közepes és nagyvállalat ismeri fel a munkáltatói márkaépítésben rejlő lehetőségeket. A vállalatok, mint munkáltatók, megkülönböztetésének egyre elengedhetetlenebb a szerepe a tehetségekért és a specialistákért folyó versenyben. A munkáltatói verseny immár a fizikai munkakörök esetében is jelentős. A megfelelően tudatos Employer Branding stratégia alkalmazása a munkavállalók elkötelezettségét is jelentős módon növeli, így csökkentve a fluktuációt. Annak érdekében, hogy ez a speciális szakterület minél több figyelmet és publicitást kapjon, az MPRSZ elnöksége 2015-ben döntött az Employer Branding tagozat létrehozásáról.

A megalakult tagozat célkitűzései között szerepel többek között az Employer Branding fogalmának egyértelmű definiálása, az Employer Branding tevékenység mérhetőségének kidolgozása és hozzájárulásának kimutatása a vállalat profittermelő képességéhez, a kommunikációs és HR szakma közelítése a két szakterület közti összefüggések jobb megértése érdekében.

Továbbá általános szakmai edukáció és keretrendszer biztosítása, valamint az Employer Branding fogalmának és alkalmazásának elterjesztése a magyar munkáltatók körében.

Az MPRSZ Employer Brand tagozata a HR Portállal közösen külön tematikus felületet alakított ki és minden évben meghirdetésre kerül az Employer Brand Award, amely a legjobb hazai gyakorlatokat díjazza, valamint PR Kávézási estek és workshopok is megrendezésre kerülnek a témában.

Kádár Balázs
az Employer Branding tagozat alapítója és vezetője, az MPRSz elnökségi tagja

Amennyiben érdekli a tagozat munkája vagy szeretne csatlakozni a tagozathoz, kérjük, írjon nekünk a titkarsag@mprsz.hu e-mail címre.

Tagjaink

Az Employer Branding tagozat hírei

Employer Branding Award 2017 – Ők a legjobb hazai munkáltatói márkák

2018. március 26-án ünnepélyes keretek között átadták az Employer Branding Award 2017 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi...

Marketing és Média Online: Employer branding: a bevonzásról a megtartásra kerül...

A Marketing és Média Kádár Balázzsal, az MPRSZ Employer Branding Tagozatának vezetőjével készített interjújában az employer brandingről készített kutatásról és a jelenlegi munkáltatói trendekről...

Hiánypótló felmérést készítettek

Az Employer Branding Award megbízásából hiánypótló felmerés készülhetett a vállalatok munkáltatói márkaépítési gyakorlatáról. A Brand Trend cikke következik... A felmérést az Employer Branding Award megbízásából...