E.ON
Provident
spar_logo

honlap_eb_logo

Hazánkban is egyre több közepes és nagyvállalat ismeri fel a munkáltatói márkaépítésben rejlő lehetőségeket. A vállalatok, mint munkáltatók, megkülönböztetésének egyre elengedhetetlenebb a szerepe a tehetségekért és a specialistákért folyó versenyben. A munkáltatói verseny immár a fizikai munkakörök esetében is jelentős. A megfelelően tudatos Employer Branding stratégia alkalmazása a munkavállalók elkötelezettségét is jelentős módon növeli, így csökkentve a fluktuációt. Annak érdekében, hogy ez a speciális szakterület minél több figyelmet és publicitást kapjon, az MPRSZ elnöksége 2015-ben döntött az Employer Branding tagozat létrehozásáról.

A megalakult tagozat célkitűzései között szerepel többek között az Employer Branding fogalmának egyértelmű definiálása, az Employer Branding tevékenység mérhetőségének kidolgozása és hozzájárulásának kimutatása a vállalat profittermelő képességéhez, a kommunikációs és HR szakma közelítése a két szakterület közti összefüggések jobb megértése érdekében, általános szakmai edukáció és keretrendszer biztosítása, az Employer Branding fogalmának és alkalmazásának elterjesztése a magyar munkáltatók körében.

Az MPRSZ Employer Brand tagozata a HR Portállal közösen külön tematikus felületet alakított ki és minden évben meghirdetésre kerül az Employer Brand Award, amely a legjobb hazai gyakorlatokat díjazza, valamint PR Kávézási estek és workshopok is megrendezésre kerülnek a témában.

Kádár Balázs,

Employer Branding tagozat alapítója és vezetője

MPRSz elnökségi tagja

 

Amennyiben érdekli a tagozat munkája vagy szeretne csatlakozni a tagozathoz, kérjük, írjon nekünk a titkarsag@mprsz.hu e-mail címre.

Az Employer Branding Award 2016 pályázata: pályázati kiírás

 

Az Employer Branding Award 2015 díjnyertes pályázatai:

KKV kategória

Hegyvidéki Sportcsarnok és Sportközpont (MOM Sport): MOM Sport munkáltatói arculat építése

Nagyvállalat kategória

Budapest Bank Zrt.: Példaértékű Employer Branding gyakorlatok a Budapest Banknál

GE Global Operations Hungary: Innovatív vállalati kultúra építése a GE GLOBAL OPERATIONS-nél; Bemutató film

Generali Biztosító Zrt.: Mi, a Generali – Köztünk a helyed!

Employer Branding best practice-ek május 23-án az MPRSz és a Kreatív...

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányaiból megtudhatja, hogy melyek azok a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok és legkiválóbb stratégiák, amelyeket az előadó cégek...

Nekünk is a munka az életünk, csak mi élvezzük!

2017. március 16-án átadtuk az Employer Branding 2016 díjakat. Az alábbiakban az esemény kapcsán a HR Portálon, Berta László tollából megjelent cikket olvashatják. Harmadik alkalommal...

Employer Branding Award 2016 – Díjazták a magyar munkáltatói márkaépítés úttörőit

Díjátadó: Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díja 2016 2017. március 16-án ünnepélyes keretek között átadták az Employer Branding Award 2016 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel...

Mentés

Mentés

Mentés