Employer Branding Tagozat operatív munkacsoport: lezajlott a harmadik ülés

1732

Immár harmadik alkalommal ülésezett az MPRSZ Employer Branding Tagozata. Az április ülés témája ezúttal a HR és a kommunikációs munkaterületek együttműködésének vizsgálata volt, Employer Branding szempontból.

Célkitűzésünk, hogy a negatív és a pozitív tapasztalatokat összeadva meghatározzuk a két terület eredményes és optimális együttműködésének módját, definiáljuk a kooperáció elemeit és megfelelő szintjét. A harmadik ülés alkalmával sikerült meghatároznunk egy tagozati ajánlást is a HR és a kommunikációs tevékenységek összehangolásának helyes irányáról.

Csoportkep1_Groupama

Mellékelve található az operatív ülés jegyzőkönyve és az elfogadott Employer Branding HR-COM szakmai kooperáció irányelv részletes leírása.

Köszönet a helyszínért a GROUPAMA-nak!

Találkozunk május 31-én az Egis-nél!

MEGOSZTÁS