Employer Branding Award

A Magyar Public Relations Szövetség 2015 nyarán alakította meg az Employer Branding tagozatát azzal a céllal, hogy ezen izgalmas interdiszciplináris területnek hazai intézményi formálója legyen. Hiánypótló kezdeményezést indított útjára, hiszen a munkáltatói márkaépítés magyarországi fejlődését és fejlesztését ez idáig senki sem fogta össze szövetségi keretekben. Elsőként biztosít az országban fórumot a szakmai műhelymunkának, a legjobb munkáltatói márkaépítési gyakorlatok megosztásának, valamint a nemzetközi tudásátadásnak.

A 2017-es pályázatról

A pályázat egyedülálló, mert a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek. A díjazott kiváló gyakorlatok gazdagítják a HR-kommunikáció speciális területét, amely hozzájárul a munkáltatói márkaépítés hazai fejlődéséhez. Ezt az is bizonyítja, hogy a tavalyi díjátadón már mintegy 100 HR- és kommunikációs döntéshozó képviselte vállalatát. Az Employer Branding Award 2017 azon HR és kommunikációs szakemberek, részlegek együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb éves Employer Branding stratégiákat és kampányokat dolgozták ki, hajtották végre, mind a szervezeten belül, mind a munkaerőpiacon. A Díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek.

Az idei Díjon is közép-, illetve nagyvállalati kategóriákban lehet nevezni. Újdonság azonban, hogy két szakmai kategóriában pályázhatnak a cégek: éves Employer Branding stratégia bemutatásával (legalább 12 hónap), illetve rövidebb munkáltatói márkaépítési kampányokkal lehet nevezni.

A 2017-es pályázati kiírás elérhető itt.

A Díj idéntől rendelkezik egy saját honlappal is, ahol az összes fontos információt egy helyen megtalálhatják az érdeklődök: www.employerbrandingaward.hu. A pályaműveket az ország meghatározó HR- és kommunikációs szakembereiből álló független szakmai zsűri fogja értékelni. A zsűri összetétele itt látható:  http://www.employerbrandingaward.hu/ertekeles/#zsuritagok

A jelentkezéseket és a pályázatok leadását 2018. január 31-ig várja a Magyar PR Szövetség kizárólag elektronikus formában az új Employer Branding Award honlapon keresztül. A pályázati kiírás a honlapon is megtalálható pdf formátumban. Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2018 tavaszán várható.

Híreink, cikkenk az Employer Branding Award pályázatról:

Employer Branding Award 2017 – Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díja 2017

Budapest, 2017. október 18. - A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés izgalmas és új szakterületének hazai intézményi...

Employer Branding best practice-ek május 23-án az MPRSz és a Kreatív...

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányaiból megtudhatja, hogy melyek azok a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok és legkiválóbb stratégiák, amelyeket az előadó cégek...

Employer Branding Award 2016 – Díjazták a magyar munkáltatói márkaépítés úttörőit

Díjátadó: Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díja 2016 2017. március 16-án ünnepélyes keretek között átadták az Employer Branding Award 2016 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel...