Kezdőlap Employer Branding Award

Employer Branding Award

A Magyar Public Relations Szövetség 2015 nyarán alakította meg az Employer Branding tagozatát azzal a céllal, hogy ezen izgalmas interdiszciplináris területnek hazai intézményi formálója legyen. Hiánypótló kezdeményezést indított útjára, hiszen a munkáltatói márkaépítés magyarországi fejlődését és fejlesztését ez idáig senki sem fogta össze szövetségi keretekben. Elsőként biztosít az országban fórumot a szakmai műhelymunkának, a legjobb munkáltatói márkaépítési gyakorlatok megosztásának, valamint a nemzetközi tudásátadásnak.

A 2016-os pályázatról

A vállaltok érdeklődése jelentős az új szakterület iránt, éppen ezért hirdeti meg második alkalommal a MPRSZ az Employer Branding Awardot. A pályázat egyedülálló, mert a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek. Ezen kiváló gyakorlatok gazdagítják a HR kommunikáció speciális területét, amely végső soron hozzájárul a munkáltatói márkaépítés hazai fejlődéséhez. Az Employer Branding Award 2016 azon HR és kommunikációs szakemberek, osztályok együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb Employer Branding stratégiákat dolgozták ki és hajtották végre, mind a szervezeteken belül, mind a munkaerőpiacon. A Díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek.

A 2016-ban meghirdetett részletes pályázati kiírás innen tölthető le.

Híreink, cikkenk az Employer Branding Award pályázatról:

EMPLOYER BRANDING AWARD

674
Díjátadó: Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díja 2016 2017. március 16-án ünnepélyes keretek között átadták az Employer Branding Award 2016 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel...

849
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés izgalmas és új szakterületének hazai intézményi formálója. A vállaltok érdeklődése jelentős...

654
Barna Eszter (HR Portal.hu) írása az Employer Branding Award-ról A munkáltatói márka építésének fontosságát egyre több vállalat ismeri fel, hiszen az értékes és tehetséges munkaerő...