Díjátadó és PR Kávéházi Est: Technológia a PR szolgáltatásban

1369

cofee-300x240Soron következő kávéházi estjén adja át a Magyar Public Relations Szövetség az idei Sándor Imre PR-díjakat. Az estén szakmai program is várja az érdeklődőket, az iMedia, a Neticle, a Maven7 és az Antavo képviselői beszélnek arról, hogy a technológiai megoldások hogyan segíthetik a PR-kommunikáció hatékonyságát és eredményességének mérését.

Időpont: 2014. november 25. kedd, 18:00 óra
Helyszín: Mozsár Kávézó rendezvényterme (1065 Budapest, Nagymező u. 21.)

Idén harmadik alkalommal hirdetette meg a Magyar Public Relations Szövetség az évről évre nagyobb érdeklődést keltő pályázatát a Sándor Imre PR-díj elnyeréséért. A kizárólag PR-szempontok figyelembevételével odaítélt díj a magyarországi PR-szakma ügynökségi, valamint vállalati oldalon folytatott tevékenységének elismerését juttatja kifejezésre.

Az este szakmai programja keretében a PR-kommunikációban alkalmazott új technológiai eszközöket és ezekhez kapcsolódó módszereket bemutató előadások hallgathatók. A megközelítés elsősorban a hírnév menedzselése és védelme, véleményvezérek azonosítása, a kommunikáció eredményességének mérése, az ügyfelek elköteleződésének növelése vezértémák köré épül. Az előadásokat követő kerekasztal beszélgetésen a hallgatóságnak is lehetősége nyílik kérdések felvetésére, hozzászólásra a tárgyalt témákhoz.

Előadások:

Dilong András – iMedia
Sajtómegjelenések jogtiszta felhasználása, az iMedia új fejlesztéseinek és fejlesztési irányainak bemutatása, a kommunikáció hatékonyságára vonatkozó elemzések támogatása.

Szekeres Péter – Neticle
A Social Listeningben rejlő PR-lehetőségek: a Neticle ügyfélköréből vett példákon keresztül annak bemutatása, hogy miként alkalmazható reputációvédelmi és kommunikációs célokra az automatikus online véleménymérés

Andy Nemes – Antavo
Hogyan lehet azonosítani a véleményvezéreket az Antavo Loyalty rendszerének segítségével, hogyan lehet kétirányú kapcsolatokat kialakítani a rajongókkal, és hogyan lehet növelni elköteleződésüket a cég felé?

Demet Dagdelen – Maven7
A Maven7 a hálózatkutatás eredményeit hasznosítja az üzleti életben. Nagy mennyiségű online adat feldolgozásával és elemzésével olyan kérdéseket válaszol meg, mint például: Hogy néz ki egy adott online közösség struktúrája? Kik a véleményvezérek? Miről beszélnek? Hogyan függnek össze a különböző témák ezekben a közösségekben?

A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Fogyasztását minden résztvevő maga fizeti. A részvételi szándékot november 24-ig válasz e-mailben jelezni szükséges a titkarsag@mprsz.hu e-mail címen.

További információ:
Korondi Emese – szakmai titkár (titkarsag@mprsz.hu)

MEGOSZTÁS