CSR Best Practice

A Magyar Public Relations Szövetség 2007-ben hirdette meg első alkalommal a vállalati felelősségvállalás hazai példaértékű gyakorlatait bemutató CSR Best Practice pályázatot. Az azóta eltelt időben számtalan kiváló és követendő példát ismerhetett meg a hazai közönség, nemcsak a multinacionális cégek, hanem a hazai nagyvállalatok, illetve a kis- és középvállalkozások szektorából is. Az MPRSZ 2014-ben tovább erősítette a CSR iránti elkötelezettségét, létrehozta CSR tagozatát, és megújította CSR Best Practice pályázatát.

Továbbra is díjazzuk azon vállalatokat, amelyek teljességgel megvalósítják a felelős működés elvét és napi működésükben látható az etikus, társadalmilag érzékeny és a fenntartható fejlődésre törekvő szemlélet. Korábbi pozitív tapasztalatainkra építve ugyanakkor továbbra is lehetővé tesszük projekt szintű CSR kezdeményezések nevezési lehetőségét is, amelyek követendő példának állítható, jó kezdeményezések.

Célunk, hogy a jövőben még inkább előtérbe kerüljenek a felelősséget, mint üzletvezetési módot megvalósító vállalatok, amelyeknek működését napi szinten hatja át a CSR eszméje, de elismerjük a CSR akciókat is, amelyek példaértékűek és követendőek lehetnek más üzleti szereplők számára is.

Híreink, cikkenk a CSR Best Practice-ről:

Nem lesz idén CSR Best Practice pályázat

Ezúton tájékoztatjuk tagjainkat, hogy az elmúlt tíz év szokásától eltérően idén Szövetségünk nem írja ki a CSR Best Practice pályázatot, mert annak megújításán dolgozik....

Átadtuk a CSR Best Practice 2016 díjakat

Tíz év, közel száz elismerés, rendszeres visszatérők a Magyar PR Szövetség “CSR Best Practice” díjátadóján Budapest, 2016.október 13. - Tizedik alkalommal tartotta meg jubileumi díjátadóját...

Díjátadó és PR Kávéházi Est 2016. október 13.

Soron következő kávéházi estjén adja át a Magyar Public Relations Szövetség az idei CSR Best Practice 2016 díjakat. Az estén egy szakmai kerekasztal-beszélgetés is...