A Magyar Public Relations Szövetség 2007-ben hirdette meg első alkalommal a vállalati felelősségvállalás hazai példaértékű gyakorlatait bemutató CSR Best Practice pályázatot. Az azóta eltelt időben számtalan kiváló és követendő példát ismerhetett meg a hazai közönség, nemcsak a multinacionális cégek, hanem a hazai nagyvállalatok, illetve a kis- és középvállalkozások szektorából is. Az MPRSZ 2014-ben tovább erősítette a CSR iránti elkötelezettségét, létrehozta CSR tagozatát, és megújította CSR Best Practice pályázatát.
Továbbra is díjazzuk azon vállalatokat, amelyek teljességgel megvalósítják a felelős működés elvét és napi működésükben látható az etikus, társadalmilag érzékeny és a fenntartható fejlődésre törekvő szemlélet. Korábbi pozitív tapasztalatainkra építve ugyanakkor továbbra is lehetővé tesszük projekt szintű CSR kezdeményezések nevezési lehetőségét is, amelyek követendő példának állítható, jó kezdeményezések.
Célunk, hogy a jövőben még inkább előtérbe kerüljenek a felelősséget, mint üzletvezetési módot megvalósító vállalatok, amelyeknek működését napi szinten hatja át a CSR eszméje, de elismerjük a CSR akciókat is, amelyek példaértékűek és követendőek lehetnek más üzleti szereplők számára is.
Híreink, cikkenk a CSR Best Practice-ről: