Branding Popstars konferencia – a márkaépítés “újraindítása”

1060

“A Branding Popstars tiltakozás a kommunikációs szakma elidegenedettsége, a közhelyek uralma és a valódi gondolatok kiforgatása ellen” – így jellemzi a november 18-ra meghirdetett konferenciát a szervező BrandTrend.

branding_popstarsA rendezvényen a branding különböző területeit képviselő előadók olyan előadásai hallgathatók, amelyek a márkaépítés igazi fejlődésének témáját járják körül. A konferencia arra a kérdésre keresi a választ, hogy milyen új utakat kell követnie a brandingnek ma, amikor a kommunikációs csatornák egyre bővülnek, és a fogyasztók már maguk is alakíthatják a márkák sorsát. Hogyan építhet kapcsolatot a mai fogyasztókkal, és egyben őrizheti meg valódi lényegét, az új, mozgásban lévő média platformok, új buzzword-ök szolgai követése nélkül.

Az előadások után sor kerül az Arany Aposztróf díj átadására, amellyel a BrandTrend az év márkaaktivitását értékeli.

A rendezvény Puskás Peti és a Biebers koncertjével zárul.

A konferencia időpontja: 2014. november 18. 9:00 órától

Helyszíne: Akvárium klub (Budapest, V. kerület, Erzsébet tér)

A részvételhez előzetes regisztráció szükséges, a részvételi díj 19.000 Ft + ÁFA. Az MPRSZ tagjai 15.000 Ft + ÁFA kedvezményes díj ellenében vehetnek részt a rendezvényen.

Részletes információ és regisztráció: a konferencia honlapján.

MEGOSZTÁS