Beszámoló a „Reklámadó vs. társadalmi célú kommunikáció és reklámozás” témájú szakmai beszélgetésről

2500

Nagy érdeklődést keltő témáról szólt a 2014. október 16-án megrendezett PR Kávéházi Estünk. A szakmai beszélgetésen, amelyre az Uránia Kávéház kellemes környezetében került sor, a résztvevők a társadalmi célú kommunikáció helyzetét vizsgálták vállalati, média, jogi és gyakorlati szempontból, és azt a kérdést boncolgatták, hogy a közelmúltban életbe lépett reklámtörvénynek milyen hatása lehet erre a kommunikációs területre.

2014-10-17 00.12.00

A másfél órás beszélgetés során számos olyan izgalmas kérdés és vélemény fogalmazódott meg, amely nemcsak a szűkebb témához, hanem általában a CSR-hoz (vállalati felelősségvállaláshoz) kapcsolódik. Bátran állíthatjuk, hogy a beszélgetés bőven szolgáltatott témát a folytatáshoz, a felvetett kérdések részletesebb kifejtésére további hasonló szakmai rendezvények keretében szeretnénk visszatérni.

Az eszmecsere gondolatokban, felvetésekben gazdag tartalmát az előadók és a hallgatóság körében ülő szakemberek hozzáértése mellett az is generálta, hogy a különféle területeket képviselő meghívottak igen különböző nézőpontok irányából közelítették a felmerült kérdéseket, és véleményük ütköztetésével valóban sokrétű képet tudtak festeni erről az összetett problémakörről.

Beszámolónkkal a beszélgetésnek csak rövid összefoglalására vállalkozunk, de bízunk benne, hogy a résztvevőknek segít felidézni az elhangzottakat, azok számára pedig, akik nem jutottak el a rendezvényre, ízelítőül szolgál és kedvet ad a részvételre további hasonló eseményeinken.

A beszélgetés összefoglalóját itt olvashatják el: „Reklámadó vs. társadalmi célú kommunikáció és reklámozás” – beszámoló

Minden érdeklődőt szeretettel várunk a további PR Kávéházi Estjeinkre!

MEGOSZTÁS