“Az Év honlapja 2014” pályázat hamarosan zárul

1174

Három hét maradt a nevezésre az idén 13. alkalommal megrendezett rangos versenyen, amelyen magyar nyelvű honlapok indulhatnak “Az Év Honlapja” cím elnyeréséért. Az évről évre erősödő mezőny is jelzi, hogy a verseny betölti azt a hosszútávú szerepet, amit a pályázatot kiíró Magyar Marketing Szövetség szánt neki: figyelemfelkeltés a korszerű marketinglehetőségek kiaknázására, a hazai online-kultúra erősítése.

Az értékteremtő, kiemelkedő minőségű honlapok díjazása példát állít a cégek, vállalkozások elé, és ösztönzően hat a magasabb színvonalú szakmai tudás gyakorlati alkalmazására. Ahogyan azt a Magyar Marketing Szövetség a verseny szlogenjével is sugallja (“A Honlapod a Holnapod!”), az internet rohamos fejlődése, egyre fokozódó nyomása miatt a honlap fontossága megnövekedett, a cég elektronikus marketingkommunikációjának sikerét nagymértékben meghatározza a vállalkozás honlapja. Már nem elég a tetszetős honlap, nem elég, ha a vállalat csupán kommunikációs eszközként kezeli ezt a csatornát, új gondolkodásmód szükséges, az üzleti és kommunikációs stratégia újragondolása, az internet adta lehetőségek integrálása az üzletvitelbe. A hosszabb távon elérni kívánt hatás mellett a pályázat közvetlen célja lehetőséget teremteni a vállalkozások számára üzleti jó hírük erősítésére, marketing aktivitásuk alátámasztására.

A pályázatra 2014. október 31-ig lehet nevezni a pályázó által vagy a pályázó megbízásából fejlesztett magyar nyelvű, a pályázat időtartama alatt működő honlappal, összesen 26 kategóriában (részletesen a kategóriákról itt). Egy személy vagy szervezet egy honlappal, több kategóriában is jelölheti magát egy pályázaton belül, ekkor csak egyszer kell neveznie a versenyen. A versenyen indulás nevezési díjhoz kötött (részletesen a nevezési díjakról itt). Felhívjuk Tagságunk figyelmét, hogy az MPRSZ-tagok kedvezményes nevezési díj ellenében pályázhatnak!

Az elbírálást szakmai zsűri végzi (további információ a zsűri tagjairól itt), megadott szakmai szempontok, azaz design, impresszió, innovativitás, interaktivitás, kategóriának megfelelő tartalom, navigáció és reszponzivitás szerint értékelve a nevezett honlapot. Az Ifjúsági kategóriát ezúttal is a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Karának Kereskedelem és marketing szakos hallgatói értékelik. A közönség a pályázat Facebook oldalán szavazhat, bárki szimpátiáját fejezheti ki egy-egy honlap iránt november végéig. A pályázat ideje alatt az érdeklődők a közösségi médián keresztül kérdéseket tehetnek fel a szakmai zsűrinek.

Az Év Honlapja díjat kategóriánként egy honlap nyerheti el. Közönségdíjat nyer “Az Év Honlapja” hivatalos Facebook oldalán legtöbb szavazatot összegyűjtő weboldal. A szakmai zsűri Különdíjjal jutalmazhat további, adott kategóriában, holtversenyben végül alulmaradt honlapokat, továbbá Minőségi Díjat ajánlhat fel azon honlapoknak, amelyek nem győztek a kategóriájukban, de a zsűri szempontrendszere szerint minőségi szintjük kiemelkedő. A díjátadóra december elején kerül sor Budapesten, ahol kiderül, hogy melyek az idei mezőny legjobbjai.

További részletes információ a pályázatról “Az Év Honlapja Díj” weboldalán olvasható.

MEGOSZTÁS