Idén is lesz PR 2017 Konferencia a Médiapiaccal közös szervezésben

474

A Médiapiac és az MPRSZ közös konferenciája idén a megbízók oldaláról vizsgálja a pr szakma helyzetét és aktuális kihívásait. A kétnapos konferenciának Budapesten a Hotel Marriott Courtyard ad otthont április 11-12-én.

A Médiapiac 2017-ben ismét megrendezi a PR Konferenciát! A tavalyi egri konferencia sikerén felbuzdulva a Médiapiac a Kutatás mellett újra a pr szakmának biztosítja a lehetőséget egy értékes eszmecserére. Ráadásul idén a fővárosban adódik lehetőség a szakma aktualitásairól beszélgetni egy kétnapos konferencia keretében.

970x250px-Mediapiac-Kutatas-Pr-2017-banner-2017-02-22

Időpont: 2017. április 11-12.
Helyszín: Hotel Marriott Courtyard, Budapest, József krt. 5, 1088

 

A három konferencia – idén először – közös címet kapott: A megbízó hangja.
A Médiapiac szekcióiban a reklámköltés szempontjából legnagyobb piaci szegmensek, mint az OTC, az italpiac, az autókereskedelem, az FMCG, a telekommunikáció, a bank és biztosítás szakmák, szakmabokrok meghatározó márkatulajdonosai beszélgetnek a piacról, a fogyasztásról, a növekedési stratégiákról és a médiahasználatról. A Kutatás konferencián szintén a megbízói oldalon dolgozó kutatók helyezik kontextusba az idei konferencia legfontosabb témáit: hogyan érjük el és tartsuk meg a kérdezetteket, hogyan állítsuk a kutatást a pénzcsinálás szolgálatába, és hogyan győzzük meg a kutatás pénztermelő szerepéről a belső megrendelőket, a döntéshozókat?

A PR Konferencia 2017-ben is három szekcióban fogadja az érdeklődőket: meghatározó szakemberek tartanak előadásokat és vitatnak meg nyitott kérdéseket a kríziskommunikáció, a CSR, valamint a pénzügyi kommunikáció területéről, sőt a két napot lezáró általános, egész szakmát érintő beszélgetésben, szót ejtenek a PR értékének és árának kérdéseiről.

A konferencia első napját idén is a kríziskommunikációs szekció előadásaival nyitjuk meg, majd azt követi a CSR szekció. A második nap reggelén a pénzügyi kommunikációs blokk-kal folytatódik a program, és végül a PR értékéről szóló vitával zárul a rendezvény.

A PR 2017 Konferencia részletes programja már elérhető a Médiapiac.com oldalon, illetve hírlevelünk további részében.
A Médiapiac, a Kutatás és a PR 2017 konferencia azonos időben, azonos helyszínen zajlik, és a három konferencia közönség számára átjárható.
A konferencián tagjaink számára kedvezményes a részvétel, egy belépővel mindhárom esemény látogatható.

Jelentkezzen március 28-ig Early Bird kedvezményekkel, vagy március 29-től a szakmai szövetségeknek járó kedvezményes áron!

Várjuk sok szeretettel Önt és kollégáit!

MPRSz Elnökség

 


PR 2017 Konferencia programja:

Első nap (Április 11.)

14:01-14:10 Előadás
Hol van a krízis mostanában? Előadó: Bőhm Kornél (Spindoc Kommunikációs Hálózat)
A válságok kezelése hagyományos szereplője a szervezetek előtt álló kommunikációs kihívások hosszú sorának. A krízis sokszor elkerülhetetlen bekövetkezése nem új jelenség, mint ahogy a kríziskommunikáció alapelvei és célkitűzései sem változnak sokat az idővel. Ugyanakkor regisztrálnunk kell, észre kell vennünk, amikor új trendek ütik fel a fejüket, új kockázati tényezők jelennek meg. A Kríziskommunikációs Tagozat blokkjában igyekszünk beazonosítani és megfejteni az aktuális trendek jellemzőit. Meghívott előadóink más-más oldalról szereplői, vagy éppen elemzői, készítői a híradásoknak, így arra számítunk, hogy a megszólalások végén összeáll a teljes kép 2017 kríziskommunikációs várható tendenciáiról. Az MPRSZ Kríziskommunikációs Tagozata idén először publikálta Magyarország első Krízistérképét, amely 2016 valamennyi krízisét összegyűjti és elemzi, így a múlt év tanulságai is terítékre kerülnek a panelben.

14:10-14:30 Előadás
A közösségi média hatása a kríziskommunikációra
Előadó: Pintér Dániel Gergő (MTA SZTAKI, BME GTK, METU, Média 2.0)

A közösségi média hatása a kríziskommunikációra

14:30-14:50 Előadás
Mire kíváncsi a média a krízisből?
Előadó: Erdélyi Péter (444.hu)

Mire kíváncsi a média a krízisből?

14:50-15:40 Fórum
Krízisek és megoldások
Résztvevő: Baán László, Bőhm Kornél (Spindoc Kommunikációs Hálózat), Pintér Dániel Gergő (MTA SZTAKI, BME GTK, METU, Média 2.0) Beszélgetésvezető: Batiz András (Impact Works Kft.)
Kerekasztal-beszélgetés

15:40-15:50 Előadás
Stakeholderek nyomá(sá)ban?
Előadó: Sztaniszláv András (PersonaR Kft.)

CSR kommunikáció a vállalati oldalról

15:50-16:00 Előadás
Mit és hogy kommunikáljon egy állami vállalat, ha nincs rákényszerítve a CSR tevékenységre?
Előadó: Uhri László (FKF innovációs vezető)

16:00-16:10 Előadás
CSR kommunikáció egy tőzsdei vállalat szemszögéből
Előadó: Gáspár Bence (OTP)

16:10-16:20 Előadás
Milyen kreatív és rugalmas tud lenni egy középvállalati CSR kommunikációs program?
British Chamber of Commerce előadása

16:20-16:25 Előadás
Két kreatív nemzetközi vállalati CSR kommunikációs megoldás
Előadó: Sztaniszláv András (PersonaR Kft.)

16:25-17:10 Fórum
CSR-kerekasztal

Második nap (Április 12.)

09:31-09:50 Előadás
FinComm – Money never sleeps
Előadó: R. Kovács Dániel (Front Page Communications)

Mitől lehet független a pénzügyi kommunikáció? Hogyan indult be a pezsgés a hazai tőkepiacon? Lehet-e hatékony a közösségi média a pénzügyi kommunikációban? Megváltozott-e a pénzügyi szektor kommunikációja a zéró körüli kamatkörnyezetben? Ezekere a kérdésekre keressük a választ a Médiapiac konferencia pénzügyi kommunikációs, FinComm szekciójában a pénzügyi szektor neves szakembereivel.

09:50-10:05 Előadás
Újra fókuszban a magyar tőkepiac
Előadó: Bozsik Balázs (Budapesti Értéktőzsde)

Újra fókuszban a magyar tőkepiac

10:05-10:20 Előadás
Social media a pénzügyi kommunikációban
Előadó: Péntek Mónika (K&H Csoport)

Social media a pénzügyi kommunikációban

10:20-11:00 Fórum
Nagy nulla: Hogyan kommunikáljunk zéró körüli kamatkörnyezetben?
Résztvevő: Böröczi Péter (Fundamenta-Lakáskassza Zrt.), Konkoly Miklós (Budapest Alapkezelő Zrt.), R. Kovács Dániel (Front Page Communications), Szántó András (Equilor Befektetési Zrt.) Beszélgetésvezető: Komáromi Balázs (Trend FM)
Kerekasztal-beszélgetés

11:00-11:20 Előadás
Beszéljünk a pénzről! A pr értéke és ára, vitaindító
Vitaindító: Lakatos Zsófia (Magyar Public Relations Szövetség / Emerald PR)

Drámai helyzetben van a pr-szakma vagy csak egyesek kongatják a vészharangot? Mennyit ér valójában egy pr-szakember, mi az értéke egy ügynökségi szolgáltatásnak? Hol a helyünk a kommunikációs mixben és hogyan érjük el újra a válság előtti árszintet? Egyáltalán, túl volt árazva a public relations a múltban vagy most alulárazott a szakma?

11:20-12:15 Fórum
A pr értéke és ára
Beszélgetésvezető: Lakatos Zsófia (Magyar Public Relations Szövetség / Emerald PR)

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

MEGOSZTÁS